20051102

2005年11月


*風馬旗 (canon EOS 33)

秋風可把葉兒吹落,也能把經文傳上蒼天。「風馬旗」,由長方形的五彩布幡組成,黃色代表大地、藍色代表藍天、白色代表白雲、綠色代表江河、紅色代表火焰,對應金木水火土五行,在西藏每逢路過山口都可看到,有些屋頂也有。布幡寫上經文,隨風擺動一次,就是向天送上一次經文,這個在納木措看到的風馬旗好高好有氣勢。

4 則留言:

匿名 說...

請問新一輯遊記幾時發行呀?? 相信各位香港, 海外既會員都好心急睇, 身為會長, 當然""吹吹""...希望唔好令大家失望....

匿名 說...

如果可以既話放多d相上去比各位會員睇下你既攝影技術...同埋西藏既既景同事物...

youngman 說...

哩位會員竟咁有心想梨學野, 果然係我既忠實fans, 你快d番屋企check郵箱, 我既簽名相好快送到!

匿名 說...

偶像呀...可唔可以唔再要簽名相呀, 我屋企已經收左好多喇...下次你可唔可以送下第二d野比d會員呀...有d悶囉!!!